Шушко
Л.Р., вчитель початкових класів Борщівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 ім. Р.Андріяшика», у своєму
виступі зосередила увагу на те, що використання
даного методу на уроках природознавства дозволяє учням формувати цілісну
картину світу, який вони вивчають, відчути себе єдиним цілим з природою –
началом всіх начал.
У своїй доповіді Жара
Т.Б., вчитель початкових класів Борщівського
НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 ім. Р.Андріяшика»,
запропонувала розробки проектів для використання на уроках трудового навчання. Які сприяють розвитоку морально-трудових якостей,
працелюбності в процесі самостійної практичної
проектної діяльності.
Міщенко Л.В. і Понтус Г.І., вчителі початкових
класів Циганської ЗОШ І-ІІІст. ім.І.Франка, представили вернісаж проектів для підвищення креативно–пізнавального інтересу учнів до
навчання. Про використання методу проектів у виховній роботі розповіла Шкварок
Г.Д., вчитель початкових класів Борщівської
ЗОШ І-ІІІст.№1.Педагог переконана, що використання методу сприяє розвитку ініціативи,
самостійності, організаторських здібностей, стимулює процес саморозвитку.
Цікавим продовженням роботи семінару став майстер-клас від Миронюк В.Б.,
вчителя початкових класів Верхняківського НВК «ЗНЗ Іст.-ДНЗ». Педагоги мали можливість
вдосконалити свої уміння планувати проектну діяльність учнів під час групової
роботи над складанням паспорту проекту «Шевченкове слово в
віках не старіє».
Учасники
семінару підсумували, що метод проектів найактивніше сприяє формуванню творчих
здібностей. Проектна технологія дозволяє готувати учнів до життя у соціумі.
Немає коментарів:
Дописати коментар